vi går ut och brinner upp i natten.

Efter skolan (hade PROV på sista lektionen... :'( ) tog jag och vendela bussen in till stan där jag träffade pappa, köpte en ostfralla och sedan tog vi oss vidare till en optiker. Jag provade massa olika bågar och kände mig ful vad jag än hade på mig, men nu har jag iallafall bestämt mig. Imorgon ska vi tillbaka och de ska mäta mina ögon och lite sånt där.

Kommer bli redigt skönt med glasögon även om jag kommer se halvt galen ut ibland. Har varit i behov av dem sedan början av fyran så det är  ju god tid att de införskaffas nu då! Visste ni att jag ser bra på nära håll, men på allt över en halv meters avstånd ser jag cirkus 40% av vad någon med "normal" syn ser.

hörlurar - CHECK                             glasögon - CHECK                             jättefult leende - CHECK


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0