allting förändras vart jag än går, och det kanske inte alltid kommer va vi två.

För det första, jag har hål första lektionen idag, vilket betyder att jag börjar 9.35. (99999999.3333555555555, yeeeaaah!)

hej! Jag vet inte riktigt vad jag ska säga.. Igår började jag grina när jag lyssnade på mockingbird (eminem) och sen när jag satt där och snyftade så smått, sattes Jag vet vilken dy hon varit i på. Då bröt jag ihop och bildade ett nytt världshav på min huvudkudde, men nu är jag glad! :')

Åh, snart är det breaking dawn-premiär. Gissa vem som kommer bryta ihop totalt om de inte ändrar åldersgränsen till elva från femton? SVAR: JAG!

Miss-mackenzie-3-mackenzie-foy-20634774-433-520_large

Mackenzie Foy är den perfekta Reneesmee, sicken bulle till unge! (översättning (på 'sicken bulle till unge': hon är grymt söt!)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0