du kan inte vinna jämt, nån gång måste du förlora igen.

Idag mår jag bättre (bättre - inte riktigt bra)! Har pluggat massvis till kemi provet på måndag, kan faktiskt det mesta. Nu ska jag snart dra igång med SO, tyska och repetera lite engelska eftersom jag antagligen kommer få göra även det provet på måndag. Novellen har jag nästintill skrivit färdigt och jag har lärt mig femtusen (okej, typ femton kanske?) oregelbundna verb i imperferfekt till tyskan. Nej men, PUNKT, nog om deprimerande skolsaker osv. Förlåt för att det är ungefär det enda jag skriver om här på bloggen nuförtiden.

Nu övervägs tanken att kolla på Ulriks spelning i Stockholm. Först var jag inte beredd att spendera 140 spänn på det, men så minns jag tillbaka till vår 100% underbara dag i Sala i början av terminen. Hoppas My joinar mig, vågar inte åka ensam.. Plus att vi måste fixa skjuts dit och sånt.



bilder: mig, som vanligt bra kvalitet och allt detdär! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0