kan jag knyta dina skor så du inte faller för någon annan?

Nyvaken, fast nej. Vaknade klockan halv nio, fast sen var den egentligen halv åtta eftersom jag ännu inte ställt om min väckarklocka till vintertid. Inatt drömde jag en helt galet spårad dröm, och när jag vaknade var jag helt heartbroken och förvirrad. Jag minns mest att jag var inne på typ bik bok och sen klättrade jag upp på ett tak i madicken - sammanhängande och logiskt alltså!

Idag ska jag möta upp med hela familjen och luncha tillsammans, sedan ska jag tillbringa resten av dagen med Bahar om hon fick mitt meddelande (bahar om du läser dethär logga in och svara! <3).



Nostalgi bild. Åh shit vad  små vi ser ut! (Det var ju försej inte mer än ett år sen, men vi var osminkade och jag ser ju tydligen fem år yngre ut då) Fast har ju bilder på oss där vi är betydligt mindre, japp, för er som inte visste det så har jag och Vendela varit vänner och gått i samma klass/dagisgrupp sen vi var typ såhäääääär små!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0