kärlek är ett brev skickat tusen gånger.

Hejsan kompis! Jag är inte på topp idag, så det blev ingen träning. Mår äckligt illa och halsen känns inte hundra den heller, men nog om det.. Igårkväll hade vi somsagt gäster, som drog hem runt sisådär halv ett, och då var jag ganska död (jag hade lekt lekar, pysslat, spelat spel och spelat wii med barnen hela kvällen). Somnade direkt och sov till klockan var nio, fast den var egentligen åtta, för man ställde ju om klockan inatt, right? Fast sen låg jag kvar i sängen LÄNGE utan att somna om. Åh så intressant...

Sen kollade jag på Pojken i randig pjamas, och sedan satt jag med mamma och pappa och såg på Downtown abbey.. SEEEEN fick jag verkligen lust att se fest hos mange videon igen - så det gjorde jag... och nu sitter jag här och låtsas att jag har ett liv fast det har jag inte :D



Gammal, iprincip osminkad bild, osv.

Postat av: bahar <3

Duu är såå grymt vacker<3

2011-10-31 @ 21:12:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0