katten Göran älskade brunsås.

Hemma från en helt ok lagom skoldag. Typ roligaste idrottslektionen på länge, och annars ingen lektion där man behövde anstränga sig speciellt mycket. Sedan, när jag kom hem insåg jag att jag är sinnensjuk, när jag hörde min lilla konverstion med mig själv i hallen. Den tänker jag inte ens berätta för er - haha. Nu är det Simpson vs That 70's show som gäller, tough choice!

Sedan har jag fem prov på gång inom det två närmsta veckorna, så det blir redigt med plugg i framtiden.. Vet bara inte hur det ska funka eftersom man bara får ha två prov i veckan... v. 43 har vi FYRA inbokade prov. Det är som att lärarna gillar att se oss som nedbrytna nervvrak. Aja, fick tillbaka matteprovet idag: gick bra för mig och hela klassen blev godkända!

SkogstrolleT.. (om-g jag hatar folk som skriver så (alltså sista bokstaven i ordet stor (haha parantes, i parantesen, i parantesen - rörigt)) det känns så jobbigt, pinsamt, onaturligt, "någon-som-leker-cool-fast-man-egentligen-inte-är-det"-ish......... ahhhhhhhhhhhhhhhh cut it off!!)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0