men vem kan glömma att stjärnorna någon gång blir stenar?

Tjenare! Idag har jag totalt vaknat på fel sida: Den sjuka sidan... yehahh man.
På tv är det rugby vm finalen, yeey, eller? De springer typ en helv meter sen kastar sig alla över honom och ba: Ooh kramkalas!! Nej, men jag tycker helt enkelt inte att det är något för mig. Men ska ändå inte klaga, jag har ju datorn..

Jättemysig kväll igår, kollade på en film som heter The Bourne ultimatum, riktigt bra! Jag älskar hemliga agent filmer - med ton av csi-människor och mördare runt varje hörn - och det här var nog den bästa av de jag har sett. Han är såå äckligt smart! Fattar inte hur han klarar sig ur allting.. Det är facinerande. Plus att det var väldigt spännande, och det är aldrig några pauser då det liksom inte händer någonting.

Den här filmen är som Mission impossible fast etthudra procent bättre!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0