när allt är miserabelt flyger en drake över koppartaken

Känner att jag skriver väldigt mycket om kläder osv. men hur som helst, nu kommer jag göra det ändå!

Det finns tre saker jag verkligen behöver till vintern...

1. En svart ganska lång, stickad men inte FÖR tjock, kofta. Har inte sett min gamla sedan vi var på bälingebadet med skolan i slutet av förra terminen.
2. Ett par fina marinblå eller svarta chinos. Jag köpte ett par för sisådär två veckor sedan, men lämnade tillbaks dem eftersom de var fina, men inte perfekta (och jag behövde pengarna)
3. Mössa (hatar mössor! passar inte på mig)

Men funderar på att köpa någon söt klännning, som jag är sådär lagom fin, så man kan ha den både till vardags och vid lite finare tillfällen som tex. ehhmm.. aja, ni fattar grejen! Eller så köper jag en stickad tröja... haha. Hejdå!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0