så många broar jag bränt, ingen tog mig riktigt över dig.

Hemma nu! Trippen gick till Sigtuna. Vi åt trerätters på världens finast lyxigaste restaurang, och åt världens godaste mat. För att inte tala om efterrätten, som bestod av fyra mini kakor: kärleksmums, hemgjord godisrem, dammsugare och en mint/choklad macron. Åhhh, dreglar bara jag tänker på't..

Skulle faktiskt vilja baka macroner.. så fina, söta, goda osv osv. Men jag har nog bakat tillräckligt för denna helg.

Usch vad ointressant jag är, hahah.

Aja, mitt liv gick nyss under när jag insåg att killen i Peter Pan, som är så himla söt i filmen, är 22 år gammal och inte alls söt längre... Nej, mitt liv gick inte under, men jag hade en secret-crush på honom när jag var sisådär tio år gammal, så det är ju tråkigt att sånt händer ;)

Jeremy Sumpter år 2003 (då de spelade in Peter Pan), kolla in ögonen!:



År 2010, kolla in.. INGEEEET:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0