Sudda bort dem, som hugger dig i ryggen när du vänder dig om.

Tjeeeeeeena kompis!
Ledsen att det blivit glest med inlägg senaste veckan, men jag har helt och hållet trängt bort alla tankar som innehåller bokstäverna B-L-O-G-G.. Så jobbig livet kan vara!

Idag var jag helt däckad.. Var som en zombie hela morgonen, men sen insåg jag att 'oj nu ska jag till träningen om tjugo minuter', och fick kuta upp för att byta om och laga lunch (värma billys orginal i ikron dvs.) Aja, kulkul att träna osv. Sen var jag ute med My på eftermiddagen.. Bilder här nedanför..

-<br /> <br /> kommentera
-<br /> <br /> kommentera
-<br /> <br /> kommentera
-<br /> <br /> kommentera
-<br /> <br /> Kommentera
-<br /> <br /> Kommentera
-<br /> <br /> Kommentera
-<br /> <br /> Kommentera-<br /> <br /> Kommentera
-<br /> <br /> Kommentera


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0