under the mistletoe.

Shooo bree! Jag har officiellt ett kärleksförhållande med Justin Biebers nya låt! Åhhhhhhhhhhhhhhhhh, töntvarning jag vet, memememememmememememmememememmmmmmeeeeeeeeeennnnnnnnnnnnnn ändååå...

Aja, haft en ganska bajsdag. Mådde piss, och mitthumör var ca minus femhundrasjuttioelva på en skala mellan ett och tio. Tack mina vänner som står ut! <3<3<3<3<3<3<3 (omg två töntvarningar i samma inlägg...)

Dagens outfit, bildkvaliten är sämre än mitt humör.. vilket säger ganska mycket just nu.

Obs! Jag la alrig ut outfit-bilden, man såg bara svart och lite annat smått och gott (typ små kluttar av mörklila och marinblått, yeah). Så lägger ut en bild på mitt örhänge, införskaffat på en torget på Henån (på Orust, på västkusten). Rysligt bra bildkvalitet på den också, men det är som Voldemort - ingenting man får nämna. Tjohejdå!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0