åh gud det gör så ont att nåt så nära kan va så långt bort

Har nyss vräkt i mig en redig (eller nja..) frukost, som bestod av omelett+bacon+äpple+mer äpple. Ska träna med tävlingsgruppen om ett par timmar, så det känns ju mer än HELT OK bra :) Är äntligen hyfsat frisk, så jag kan nästan köra fullt ut.

Det blev bevisat på gympan i fredags, då jag och Hedda faktiskt drog oss igeneom två banor på orienteringen fast ingen av oss var på topp.. Är riktigt nöjd, eftersom jag i vanliga fall tycker idrott är ett av mina sämsta ämnen. Men nu ska jag liksom satsa och iallafall sikta mot något bättre än ett E i betyg. Så jag ska alltså verkligen anstänga mig i alltig vi gör så jag visar att jag försöker bli bättre osv.

Nej men nog om det... Hur är det med er? Ni kommenterar ingenting längre, och det dissas hårt från min sida! Men jag antar att jag helt enkelt måste bli lite mer intressant så ni har något att säga till om.

Nu ska jag dusha och sen träna lite koreografi, så den sitter ordentligt när jag kommmer till träningen. Det blir la gott med lite hardcore workout innan träningen, haha, men det är så jag gör det.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0