baby, i just don't get it. do you enjoy getting hurt?

I brist på händelser ikväll så tänkte jag mig skriva ned vad vi i min klass hade för oss i gårkväll. Jo, vi jobbade nämligen och sålde fika på sjuornas föräldrarmöte. Vi hade det hur kul som helst, och jag blev helt vild när jag insåg att jag lärt mig spela ett (typ världens enklaste, men ändåååå) litet "stycke" på keyboarden. Åh såå stolt man blir.. De övriga i klassen var dock inte lika imponerde ;)

Orkar faktiskt inte berätta så värst detaljerat, men ni kan väl tänka er ungefär hur det ser ut är 30 förvirrade klasskamrater ska skära upp över hundra bitar kladdkakor, och tillverka lite drygt lika många mackor. Men det var ju trevligt ändå! Det enda som var jobbigt var att jag tillbringade en hel dag + delar av kvällen i skolan, SKOJ!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0