ge mig arsenik.

Dagen har spenderats med min make (Bahar) på stan. Vi har mest ätit (plusmeny på bk, varm choklad..) och suttit på ca 475 olika bänkar och pratat och iakttagit (stirrat alltså) människor. Men stort sett hade vi en braaaa (!) dag :) Sen hittade jag en vinterjacka och ett par chinos på Bik bok, och ETT TON olika blusar/skjortor på Holmlunds. Ikväll är det Merlin på tv, så jag och lillsyrran lär ju sitta bänkade framför det. Annars är det pizza på middagsmenyn (kärlek till det).



Snygg (hahaha) bild från onsdagen i bälinge med my och vendela!


Tilllägg: Rubriken har ABSOLUT INGENTING med verkligeheten att göra! Det är en rad från en Håkan Hellström låt för er som inte redan visste det..
Postat av: mynko

busig bild <3333

2011-09-25 @ 12:01:44
URL: http://mynko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0