hon låg på gatan medan rymdskeppen sände meddelanden genom atmosfären.

Om ni sitter om kvällen och undrar varför jag inte bloggar, är svaret ni söker:

1. Inte lust
2. bajs
3. bajs
4. allt skiter sig

Jaa, inga glada miner här inte! Nej men har bara en sån där dag (dagar) när jag är oerhört missnöjd med mig själv och mitt utseende, min smalhet... osv. Och jag vet att utseendet egentligen inte ränkas och den sanna skönheten finns på insidan, men ibland är bara allt uppochner och jag känner min bara hemsk. Punkt.

Hursomhelst hade vi temadag med temat hälsa i skolan idag. Det var trevligt eftersom vi var alla åttor tillsammans, vilket betydde att jag kunde hänga med kära My och Bahar fastän de går i en annan klass. Tandhälsa, judo, lunch, sömnföreläsning (Ja, det funkade. Jag somnade nästan under föreläsningen.. Nej skämta bara jag blev trött, men lärde mig faktiskt ett och annat ändå.), extremt kort klasstid (vi ska sälja massa saker nu igen) och sedan avslutades dagen med en filosofisk promenad.



Jag känner verkligen för att se Forrest Gump igen.. IKVÄLL! Haha. Nej men det är verkligen en fin, sorglig liten rulle. Tyvärr kommer jag ju inte hinna se den ikväll, men jag får tröstäta köttbullar istället ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0