jag är namnet som du har på armen, det kommer alltid vara vi.

Vill ni veta vilken extremt smidig sak jag gjorde imorse (jag var riktigt trött...)? *neeej* 
Okej, men jag berättar iallafall.. hihih. Busigt av mig!
Jag kletade vattenfast mascara på min hand.. sen skulle jag tvätta av det med tvål hade jag tänkt, men då blev kosistensen på den ungefär som olja istället och jag fick ett fett svart lager över hela mina händer. Då fick jag anväda upp hälften av allt sminkborrtagningsmedel för att få någolunda rena (hudfärgade) händer.. Kul liv.

Man kan fortfarande se spår av den stora olyckan på mina nagelband och under naglarna uuushhhh.. känner mig så äcklig! Nej nu måste jag nog ta en dusch ändå..



Hemskt! Och om man addar omålade, ofilade naglar på det.. ja du, då vet jag knappt inte vad jag ska ta mig till längre!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0