now i'm just like a hitchhiker waiting for a ride, with no cars in sight.

För det första tänker jag från och med NU inte låtsas om att jag inte bloggat på ca en evighet.

Jaaa, låt mig nu berätta några av anledingarna till att jag inte kan bestämmea om idag, den 23e september 2011, kommer hamna allra längst ner, eller någonstans i mitten på min braiga-dagar lista (bara så att alla vet finns listan inte i verkligheten, jag är INTE fullt så sinnessjuk).

HÄR FÅR NI IALLAFALL DEN FETASTE LITEN VÄRLDEN NÅGONSIN SKÅDAT AV ANLEDNINGAR TILL  ATT KÖTTA TUMMEN UPP eller TUMMEN NER.

Emma är bortrest
Någon gick in på idrotten och snodde massa saker från oss, och 8E. Alltid mysigt när man kommer dit, helt spyfärdig dessutom, och finner sin väska tom.. (Som tur var låg allt utspritt över golvet där inne, så jag fick tillbaka det mesta utom smink, pengar, halsband & deo)
Att folk är sjunker så lågt, att de loggar in på en snodd mobils fb och gillar allas inlägg om hur vilken idiot den som stulit alla mobiler är. JÄTTEKUL SKÄMT! eller...
Jag har bajsont i magen och kommer spy, känns det som.
Vi har en SÅHÄR liten skola (typ 500/600 elever tror jag), så alla vet om varenda grej som händer.
Att man måste springa för att orientera bra, och att man i sin tur måste orientera bra för att få ett bra betyg.
Att jag inte har någon matlust.
 Min klass
 Vänner
 Lyssna på musik när man orienterar.
 Att jag tog mig egenom orienteringen ENSAM fast jag knappt ens kan gå till mitt skåp i skolan ensam.
 Dubbel sovmorgon, eftersom vi var lediga från första lektionen
 Att vi inte har några prov nästa vecka (har bara två "riktiga skoldagar", en temadag, en friluftsdag (orientering... igen) och en studiedag)
 NU ÄR DET SLUT PÅ VECKAN, DET ÄR DAGS FÖR FREEEEEEEEEEDAAAAAGSMYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYS!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0