sorgligt hur uppdateringen knarrar fram som en rutten gammal dörr... förlåt för det osv.

Haha, jag har ingen blogglust.. eller jo det har jag, men jag har ingen bloggtid rättare sagt. Mobilbloggning får bli min räddning just, men jag vet ändå inte om jag riktigt känner för det heller.

Hursomhelst... jag har varit i skolan, varit hemma, varit i skolan, varit hemma... juste hann med en tur till kyrkan och tränade (inte direkt då, eftersom jag fortfarande är lite smått sjuk men var iallafall i danslokalerna i tre timmar..) i tisdags. Kollade på massa Merlin-avsnitt med syrran ikväll och före det fikades det för fulla muggar på gränby med mor min.

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, fett intressant jao. Fattaru de va? Naaaaaaaaaaaaaaaah...

Nu ska jag plugga.. och ja, jag erkänner att jag pluggar, för det är inte så coolt som alla tror att inte plugga. Fett coola ni kommer känna er sen när jag har värsta satsiga jobbet och ni är panka, eller? Nej, exakt...
(Det där ovanför lät mycket bättre i mitt huvud, när jag skrev det lät jag annars som värsta uber-tönten, men lev med det fellas)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0