you're far from the usual

Jobb i kyrkan mellan kl. 9 och 15 idag, sen en liten dejt med familj, fika och en basketboll.. Kul för mig, mindre intressant för er kort sagt. Men vill bara passa på att tacka alla underbara människor som satt och hjälpte mig med att lösa massvis av problem idag... hahah!

Jaaaduu KOMPIS, jag känner att jag aldrig har något att skriva om här längre.

Nu ska jag turna off datan snart och läsa en bok som jag ska ha läst ur och skrivit en sammanfattning på tills vecka 39. Problemet är att den är från 1800-talet, så man kommer ungefär fem sidor framåt per kväll om man verkligen ska hänga med i alla onödigt jobbiga ord. Jag valde iofs en av de kortaste böckerna man kunde välja, men också en av de svåraste, så dedär 150 sidorna flyter inte direkt på, om jag ska säga det så...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0