120412



Ph: arkivet

Hann inte titta in här igår och knappt i förrgår heller, jag har varken haft tid eller lust ärligt talat. Jag har faktiskt inte mått på topp de senaste dagarna, fysiskt och psykiskt, vilket kanske inte är så konstigt såhär efter lovet. Och som grädde på moset börjar jag känna av halsont igen - när jag ÄNTLIGEN blivit frisk liksom.

Igår slutade vi halv fyra och efter det skulle klassen till aulan och repa inför kvällen. Vi skulle nämligen visa upp musikteatrar för föräldrarna, som vi jobbat med på kulturtiden. Efter det gick vi till pizzerian bredvid skolan och år, och sedan återvände vi till skolan. Framträdandet gick okej, och var defenitivt inte värt ångesten jag tidigare känt över att sjunga men min skadade röst.

För att förflytta oss till dagen, då jag hade håltimme från kvart i två, men vi stannade kvar i skolan och byggde till halv fyra då jag hade utvecklingssamtal (det gick bra). Sedan åt jag morotskaka på gränby och blev kär i en virkad väst, som jag tyvärr inte kan köpa men men. 

Postat av: Sara

Såååååå fin!

2012-04-14 @ 11:02:27
URL: http://sarastrombetg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0