2 steg från paradise



Inte liiiite fint va? Och NEJ, jag har INTE tagit bilden själv, och jag claimar (vad heter det på svenska?) INGA rättigheter till den heller, för den delen. Så, nu var det klargjort!

Började dagen med ett rejält biologiprov om matsplälkningen, och efter det b-delen av matteprovet, som jag fullständigt inte alls hann plugga på i den enorma skuggan av biologin. Bajs, gick det (på tal om matsmältningen också) på dem båda. Jag bara kände hur den gnutta av glädje jag bar med mig av dagen försvann. Det vill säga: Jag gick och tjurade som en och annan femårig, men det är accepterat om ens ålder slutar med -ton. Sedan, efter skolan, var jag ledare med barnen igen och vi lärde dem bland annat en dans som de ska visa upp sen på avslutningen. Nu ska jag laga mat och sen måste jag skriva en grej till idrotten och en till so'n.

Puuuh, hur lång var inte dagen? Min var i alla fall flera kilometer av dåligt humör. Och jag (utan att ha den minsta bitchiga menan, uppfatta mig inte så är ni söta) känner för att förolämpa alla perfekta människor som står och klagar på hur långsam deras iphone 4s - som deras föräldrar betalar när räkningarna trillar in - har blivit den senaste veckan. Eller hur tjock deras i princip icke existerande mage är. Och så vidare. Fast sånt får man inte säga till dem i lilla landet lagom.

FÖRLÅT för detta jättemuntra inlägg. Nu ska jag inte skriva något negativt på bloggen på en lång tid! Och ha det underbart vänner!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0