'cause she's smiling in the rain, through harsh and through the pain



Hehe, jag ser lite bortkommen ut, men det är bara för att fylla ut bloggen lite tänkte jag.

Godmorgon världen! Här är jag igen, det ni alla väntat på, längtat efter, drömt om... Skämt åsido. Idag är det lördag och jag ska fixa omkring på mitt kära rum, sova och eventuellt kolla på kläder. En ny dag, nytt väder, ett nytt jag och nya kläder - som man brukar säga. Eller ja, egentligen är det inte speciellt många som säger så, meeeeeeeen, ibland anväder jag mig av ogenomtänkta ordval.

Hur som haver, jag ville bara passa på att klargöra att jag officiellt är ett snäpp närmare frisk igen! Jag gick ju som sagt hem från skolan tidigare igår, eller jag hann egentligen knappt till skolan innan jag beslöt att gå hem. Jag mådde helt enkelt dåligt, ont i halsen, hängig och minimal dos av feber. Men sedan spenderade jag hela dagen hemma oss farmor, ömsom sovandes ömsom ätandes, och voila - värsta mirakelkuren ju!

Postat av: Anonym

kan du inte lägga upp mer collade igen?

2012-04-14 @ 11:27:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0