They see me trollin', they hatin'



Hahahahah, sääämst humor!


Jag har varit hemma hela dagen, förutom när jag gick till ica och handlade lunch. Jag har målat på min säng och kollat på första dvdn av titanic (den andra dvdn spar jag tills biopremiären imorgon). Det blev jätte fult, det jag målade alltså, lite shabby chic fast på ett fult sätt. Men jag ska måla typ tre lager till så det lär ta sig så småningom. Såsmåningom alltså. Nej, men jag känner att jag blivit väldigt tänksam på sistone. Ett tecken på att jag varit för mycket ensam med mina tankar alltså. Jag är antagligen inte speciellt långt ifrån att fundera ut meningen med livet eller något sådant poetiskt, det skulle inte förvåna mig iallafall. Nej, men ni hör ju på mig "hheeeeej idag har jag.. ehhh.. målat en säng, ätit mat, vilat.." lagom kul.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0