Ledsen att jag inte hunnit skriva något på...

Ledsen att jag inte hunnit skriva något på sistone, men jag har fullt upp ska ni veta! Igår gick jag i skolan, sedan var jag kvar och arbetade till teknikåttan. Efter det bar det av till dansstudion och sen hann jag inte så mycket mer än att äta innan jag skulle sova igen.
Idag var jag hos läkaren på morgonen men jag fof bussen ut till skolan igen innan lunch. Efter lektionernas slut åkte jag ner till stan igen med Bahar. Sjukt hur jag har saknat henne på några dagar bara, gosen! Jaja, nu ska jag snart äta lite och sedan bär det av till Emma ett tag.
Rackarns vilket intressant inlägg jag levererar också. Så jag avslutar med en mysterisk fras a la töntvarning: ha det gött!

Postat av: duvetvem

bajzzzz

2012-04-18 @ 20:19:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0