min minisemester fick ett abrupt slut igår...

Min minisemester fick ett abrupt slut igår. När jag kom hem var det liksom plugga, skolan, kyrkan, träning, PLUGGA. Man ba KOM IGEN, skämtar ni med mig? Men nu tar jag nya friska tag och andas in morgonstundens nya luft. Typ. Men det jag ville komma till, mina fränder.. det han jag glömma bort under tiden jag stavade till "fränder". Usch då, det bådar gott inför mina prov idag. Alla enzymer jah pluggat på bara raceade ut ur hjärnan. Jaja, det löser sig nog. Sedan får vi se om jag hinner sno åt mig datorn ikväll, men annars får ni ännu ett fabulöst mobilinlägg, som detta typ. Blink blink. Nej, nu måste jag skynda mig till Emma, hej då!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0