Planer


Mitt mörka vinterhår. Jag överväger starkt att bli ett snäpp blondare, men jag vågar faktiskt inte. Jag har aldrig färgat mitt hår och jag vill inte börja slita på det redan nu när jag är ung och inte har något gråhår att dölja. Fast shit vad snyggt med  smårufsig, axellång page, askblont hår och dip dye i topparna. Tänk er, asså baaam va snyggt. Jag dör lite smått. Jag får överväga saken. (Hahaa, det där med dip-dyeen kommer jag aldrig våga, men pagen däremot..)
Idag ska jag träffa Bahar innan träningen, sedan ska jag till träningen och efter det ska jag hem och måla om min säng. Jättelång sammanfattning av mn dag, men jag har ju ett sånt fartfyllt liv att man bara inte vet vad man ska skriva, eller? "Elsa, vi vet att du ljuger.." Ironi people, ironi. Kraaaaaaaaaaam!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0