teknikåttan



Kvällsmys

Hej vänner! Jag är ligger hemma efter en lång men fin dag, dock bröts det härliga när jag insåg att jag har tyskaprov imorgon, så nu ska jag plugga resten av kvällen. Men bortse från det!

Vi var lediga från alla lektioner eftersom vår klass tävlade i tekikåttans regionsfinal! Det var jag, Evelina och Axel som tävlade för våran klass för det mesta, men andra var också med ibland. Vi vann vår semifinal och i finalen kom vi tvåa, så det var ju bra, antar jag. Men det var surare än citron att vi var tvåa när ettan fick åka till Umeå och tävla i riksfinalen ju! Hur som helst vann vi faktiskt 5000 svenska riksdaler till klassresan - katshiiiing, klirrrrr klirrrrrrrr -  och de som hade tävlat fick varsit usb minne också (ännu mer katshciiiing, jag menar - det är ju fett dyrt att köpa!). Ingenting jag direkt har ångest över alltså.

Skulle bara vilja passa på och skryta om att jag cyklade ändaaaa dit och hem (guldstjärna i kanten, eller vad) och det gick la snabbt också, tycker jag! Efter tävlingen tog jag en maxburgare på varmagubben i sällskap av Elias och Emma. Jag har alltid varit väldigt skeptisk till varma gubben och dömt honom, men nu har jag insett att den är underbart varm och gosig att sitta på. Och inte behöver man frysa ett dugg. Hur skönt är inte det? <33333333333333333333333333333333333333333 (tönt-elsa är tillbaka) Jaja, sedan när jag kom hem åkte jag till gränby med familjen och tittade lite i affärer. Hittade inget som fick följa med hem, men det gör inget, för jag är väldigt pank för tillfället. Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0