vi krossade våra drömmar, vi samlade spillrorna



Blev hemma från skolan idag. Har haft jobbigt med magvärk, huvudvärk och redigt illamående. Jag är egentligen inte så sjuk, men jag skulle inte kunnat sitta igenom lektionerna. Så jag har jobbat lite hemma med skolarbete istället under de stunder jag inte mått så dåligt. Riktigt trevligt va? Att "ta med sig skolan hem". Som att den inte fanns bättre. Nu ska jag dricka juice och stoppa i mig vindruvor, för det är så jag brukar rulla när jag mår dåligt. 

Åhhhh, på tal om just ingenting: Jag såg nyss på tvn i bakgrunden och jag såg reklamen för fritidsbusskortet eller vad det nu heter. Alltså, förlåt, förlåt, förlåt, men både självaste reklamen och skådespelarinsatsen är ju inte direkt imponerande. Tyvärr måste jag meddela att den hamnar etta på min sämsta-reklamerna-lista.

Postat av: emilia

vad fin elsa!

2012-04-16 @ 16:28:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0