Var tvungen att skriva av mig, för jag log...

Var tvungen att skriva av mig, för jag loggade in på fb & det tog hela två minuter mobilen slängdes i golvet i totalt psykbryt. ALLA mår dåligt ibland, det är inget du är unik om. Jag förstår verkligen att det kan vara jobbigt hemma, i kärlek osv & skriv det på facebook om det får dig att må bättre, det är inte min grej, men gör det du. Däremot saker som att skolmat=kattmat gör mig så grymt sur av någon anledning. Vi är så äckligt bortskämda att vi gratis får god mat fem dagar i veckan. Ja, ni hörde rätt; maten är faktiskt GOD. Inte varje dag kanske, men det är den väl inte hemma heller? Och jag kan GARANTERA er att det INTE är kattmat vi serveras! Barn svälter till döds och ni slänger mat utan att ens smaka på den. Fuuu vad sur jag blir (hej hormonbomb)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0