watch out for that girl, one day she may change the world



Ingenting jag är direkt stolt över, men jag målade den i all hast, en kväll för ett halvår sedan. Men jag hittade den idag, så varför inte visa er liksom. Jag är ju för lat för att hämta fram kameran och ta ordentliga bilder.

Jag är hemma från träningen. Det gick galet dåligt, men huvudsaken var att jag gjorde det iallfall.  Jag var på riktigt bra humör tills nu, för nu började jag lyssna på deppmusik och ba sögs med i virvelvinden av emokänslor. Tendenser jag har. Jaha, vad ska jag skriva nu då? Nu blev jag stum, silvertejpad för munnen, ungefär.

Åhhhhhh. Jag kom på vad vi ska prata om. Prata och prata, ni kommenterer inte speciellt mycket nu för tiden, men jag får väl föra monolog. IALLAFALl - VALBORG: Jag har faktiskt ingen aning om vad som händer. Det enda jag vet är väl att jag ska ner på stan och att jag ska träffa Bahar. Jag flowar med the wind, som man så fint kallar det. Tror att jag ska göra en pastasallad att bära med mig, så jag slipper hungra ihjäl. det brukar ju vara galet långa köer till allt som ens kan liknas vid mat (toalett också, om vi nu ändå ska tala om köer). En flaska aqua ska också med, jag har nämligen hört talas om att det ska bli bra bra bra väder. Hoppas faktiskt på det. Det gör vi nog alla. Då kanske det äntligen kan bli slut på mitt ändlösa tjat om hur förra året totalt krossar detta, i värmeväg. Fast idag lyckedes jag bränna mig i solen från balkongen. Blev ytterst röd i trehundrafem sekunder, men nu ser jag lika vampyrvit ut som valigt. Tur det, säger jag bara. Man vill inte se ut som man gick fel på väg till tomatfestivalen, när man anländer till skolan på onsdag.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0