fredagsmys

Jävla sak. Jag har gått och bleve sjuk. Stackars mig, som inte ens orkar städa mitt rum hahaha. Istället ska jag bara gosa ner mig mellan soffan och täcket och vräka i mig kalventrecote med bea (bearnaise sås alltså, inte människan Beatrice). Okej okej, det är faktiskt inte helt fel detta. Har faktiskt kommit fram till att om jag bara kunde andas genom näsan - ja, då skulle livet leka supermegamycket. Men tji fick ni, för det kan jag inte! Det kan däremot Joey, Pheobe, Rachel och mina andra V.Ä.N.N.E.R. Tänk om jag ändå bodde ihop med pantade budds när jag är 30+. Vet inte riktigt om jag skulle känna mig så lyckad då... (hej alla som känner sig träffade av detta, världen älskar er ändå) DET JAG VILLE KOMMA TILL ÄR ATT JAG HAR DET DJÄVULSKT TRÅKIGT EFTERSOM DET ÄR REKLAMPAUS PÅ VÄNNER. tack å hej, leverpastej

 

 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0