jb määäääään

 
Bild från vår "by" på Åland. Sitter och kollar på Skavlan meets the Bieber slash försöker ladda in musik i min helvetes jävla mobil. Bjuder på lite info från de senaste dagarna.
Andra visiten i Finland denna månad var även årets sista: Klassresan till Åland. Åh, fyfan vilken underbar klass jag har!! Kan faktiskt inte säga så mycket annat än att ni betyder mer för mig än ni någonsin kan ana. Ni gör att jag ser fram emot att gå till skolan. TILL SKOLAN. Vad gjorde vi då? Jo men sov. Haha NEJ. På dagarna jobbade vi på musikalen och lagade mat - sen på kvällarna och nätterna satt vi uppe, åt godis, pratade, skrattade och så vidare. Hårmascarade även en rosa "dipdye" och blev helt sjukt kär i det, och nu överväger jag en äkta toning. Men hur som helst, kom jag hem i fredags - 100 procent utmattad och 100 procent lycklig.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0