281212

Godkväll. Idag har jag umgåtts med min familj och käre farmoder. Lite shopping på gränby centrum och sedan gjorde jag det stora misstaget att försöka gå in mina nya jeans till fredagsmiddagen. Behöver jag säga något mer än att knappen inte höll sig knäppt speciellt länge? Men jag lever. Kallsvettas och är inte riktigt frisk alls, men då får jag mer tid till att måla och titta på tv. Kvällens projekt blev en Audrey Hepburn-tavla, då mamma knåpade ihop ett staffli av böcker och högtalare i vardagsrummet. Hur mysigt som helst! Bra avslut på denna dag alltså. Godnatt!

Postat av: Malla

Åhhhhh....typ dör av kärlek till din tavla du är så himla duktig gmn !!! Hoppas att det är bra med dig och jag längtar efter att träffa dig och jag hoppas att du mår bättre ! =)
Kramar <3

Svar: Tack så mycket gumman! Snart får vi ju träffas igen, och ja jag mår mycket bättre nu <3KRAM!
elsakarlssons.blogg.se

2013-01-02 @ 00:46:43
URL: http://malinobagheera.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0