fredagen den sjunde december

Orkar inte komma på något kul sätt att säga hej, så HEJ. Vet att det varit lite klent med inlägg på sistone, men som vanligt har jag mina ursäkter. Klassen har klämt av fyra förställningar av musikalen, jag har drunknat i snökaoset, Frida sov här och vi hade högar med plugg. Idag hann vi bara med tre lektioner innan vi hade lunch. Och det var inte vilken lunch som helst - nämligen nobellunch. Vi hade bordsplaceringar, blev serverade mat av åttorna och fick varsin burk loka. Ganska lyxigt om det inte varit för det faktum att vi tvingades sitta bredvid människor vi aldrig pratat med överhuvudtaget. Det var utomjordiskt stelt, men det var iallafall lungt och tyst, haha. Sedan var det prisutdelning i aulan och min grupp vann nobelpris i vett och etikett. Känn på den liksom! Sedan slutade vi, var supermegatrött så jag var med Emma ett tag och nu ska jag bara ta det lugnt, samt plugga inför terminens sista prövningar, nästa vecka. Sedan sätts betygen och ännu mer sedan, då får vi äntligen lyssna på julmusik och sjunga tyska sånger, typ. Can't wait.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0