jullov

Jullovsdag ett. Muy bien. Har varit på stan och ätit thaibuffe, samt köpt julklappar. Snart kommer farmor hit och bakar med oss. Men först ska jag sno min systers lurviga tofflor och knö ner mig under en filt. Ligga där och inte alls bli dödad av en asteroid, eller en muterad rymdko för den delen. Det gör man inte varje dag, inte. Nej, men seriöst. Jag må vara den minst vidskepliga människan i hela världen. Visst, jag önskar mig saker när klockan är 11.11, men det är till 70 procent bara för att ha en ursäkt till att vara tyst i en minut. Blir stressad av alla tusen ritualer man ska utföra varje gång man ser en katt, eller en nyckel som ligger på bordet. Blir äcklad av människor som har en kanintass runt halsen. Blir sur på horoskop och folk som följer dem. Fast egentligen bryr jag mig inte så mycket. Bara nu när jag är ensam och trött. Känner att klagomål är min nya hobby.

Postat av: Anonym

Vilken fin bild mycket stämningsfull :) Kram på dig och God Jul på dig ....
Btw bilden på dig i inlägget efter är suuuuuupersnygg !!!!
KRAM

Svar: Tack så mycket! Och god jul detsamma. KRAM! <3
elsakarlssons.blogg.se

2012-12-22 @ 14:03:28
URL: http://malinobagheera.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0