+


[Lite dåligt ihoppsklipp på vad jag tänkte ha på mig imorgon - alla hjärtans dag, ni vet. Stora fluffiga lockar på det, så blir allt perfa!]

Idag tog jag mig igenom en hel skoldag, stort alltså! Efter skolan slutade tog jag bussen till stan med Vendela och kollade i affärer. På resan hem var jag en shoppingkasse rikare och redigt nöjd med min nya tröja som låg där i (den på bilden). Imorgon ska jag vara i skolan ganska tidigt och förbereda mig eftersom jag ska vara konferancier på showerna för skolan. Vi har ju nämligen temadag på vår skola imorgon pga kärlekens dag. Bababaaaaaam, inga lektioner, whiiieeeeeooooo. See ya later, cupcakes!

Postat av: Anonym

vart finns tröjan?

2012-02-13 @ 18:52:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0