Har inte hunnit sno åt mig datorn varken i...

Har inte hunnit sno åt mig datorn varken idag eller igår. Igår hade jag skola, kyrka och sedan träning sen var jag tvungen att packa till idag. För idag hade nämligen min skola friluftsdag, och jag valde att bege mig till sunnersta och ''åka pulka'' men fina vänner. Jag åkte bara två åk pga att man blev blåslagen på rumpan av isen i backen. Men det var riktigt varm och skönt ute så det var ju ändå en fin dag. Plus att vi slutade klockan 12 (vi lyckades dock ta fel buss, men efter tre bussbyten - istället för noll - tog vi oss hem) vi hann ju typ knappt komma dit. Nej men, jaaaa, trevligt att höras. Jag skriver ett bättre inlägg med bilder och grejer när jag får datorn! Inte nu dock för snart ska jag iväg och agera ledare i en barn grupp i kyrkan. Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0