How could this be done by such a smiling sweetheart?



Eftersom jag haft en övervägande tendens att bara inte alls fastna på bild de senaste dagarna, fyller jag ut bloggen med denna - till synes - meningslösa bild, men nej people, det här är konst på HÖG nivå. Bilden är tagen på vår senaste fysik lektion, då vi skulle prisma hit, prisma dit och voila - en regnbåge!

Lyssnar söder the kooks låtar (länk 1, länk 2), med men det är jag värd efter denna dag. Jag säger bara såhär; Kalle Anka var på bättre humör när han sprungit in i en bergvägg, i ett misslyckat försök att fånga den irriterande fågeln (på julafton ni vet). Nej, jag kanske överdriver, men jag bara osar ut ilska på vår halvdana, ganska usla skola. Fuuuuuuu vad jag är inte-alls-skolmotiverad just nu. Men sånt är livet, upp, ner och åter upp igen. Nänää nu ska jag avsluta detta filosofiska inlägg, fullproppat med usla liknelser, med ett H to the E to the J-D-Å-!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0