Jag står utanför din dörr bara för att säga att jag aldrig känt mig så ensam



Dagens klädval - röd, gosig, stickad tröja och jeans, avancerat helt enkelt.

Lyssnar på Håkan och har det inte-alls-så-kul. Skoldagen, ja, den dög gott och väl. Att åka skridskor är ju grymt kul de första fem minutrarna, innan tårna känns som isbitarna och någon skulle kunna sticka en kniv i fingrarna utan att man skulle känna det. Alltså tänk er att åka skridskor när det är varmt. Underbara tanke! Om några minuter ska jag möta min soulmate (Bahar) för att prata lite men sedan ska jag hem och äta middag och kolla på film. Adios amigos y amigas! (kan man säga så?)

Postat av: Anonym

Skit fin tröja! Vart har du köpt den?

2012-02-13 @ 17:59:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0