2 steg från paradise

Godmorgon fina ni! Hur mår ni idag? Jag mår iallafall ganska bra. Åt familjemiddag hos en av mina bästa vänner igårkväll, vi blev inte så långvariga men vi hann äta räckmackor, och chokladfondue (?), spela just dance (jag suger) samt lite annat. Trevlig kväll, men nu går vi vidare till nutid: Om en och en halv timme ska jag träffa Bahar och sedan ska vi prata, äta lunch och andra saker som hör till vår vardag. Auf wiedersehen! (yes, jag har gjort min tyskläxa)

Jag har på mig en väldigt mainstreamad tröja från gina som jag lånat av min syster, men hur många som än har den är den faktiskt fin.

Postat av: bahar :D

Du är så grymt vacker gumman <3

2012-01-21 @ 19:05:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0