Såhär i efterhand...

Jag har inte haft tid att skriva här på ett tag så varför inte berätta alla superduper intressanta saker jag har haft för mig under tiden:
- I måndags gick jag på stan med min syster. Jag köpte en blus från HM, som jag faktiskt hade på mig idag, första dagen i skolan till ära. Sedan mötte vi upp våra föräldrar och vi åkte alla tillsammans till gymmet och trändade. Bara så att ni vet: Jag är inte talangfull på sånt, dessutom har jag knappt tränat på 8 (!!!!) månader pga. skador, sjukdom och andningsproblem.
- I tisdags luchade jag på stan med min syster och pappa. Sedan gick vi till åhlens och pappa gick tillbaks till jobbet. Vi köpte någon ansikts-rengörings-sak och sedan när vi kom hem hade vi "spa" med hårinpackning och nagellack.
Avslutar detta med ett adjö och en extremt vacker bild, och NEJ den är inte seriös, haha!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0