isis & bast

 
 
 
Ligger hemma efter en kort dag. Var bland annnat ute och badade i Länna, men sedan åkte jag hem och kollade mer på OS. Ikväll spelar Kent på Uppsala slott, och musiken dånar in genom våra öppna (och stängda) fönster. Väldigt mysigt faktiskt, påminner mig om Håkan Hellström-spelningar och gör mig lite sömnig. Drömmer mig bort lite. Känner mig överdjup. I övrigt - förutom överdjupheten alltså - är jag för tillfället kattvakt åt världens finaste katt, med världens vassaste klor. Kväll nummer ett och rivsår finns redan lite varsom på mina händer. Den gillar att sprattla med tassarna. ÅÅÅÅÅHHHH. NU SPELAR DE UTAN DINA ANDETAG. Varför är inte jag där?!?! Jaja, man kan sjunga med härifrån också!
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0