this song is about you

 
Tog en fika på kardemumma igår (linnébulle <333333), lånade lite böcker och återvände hem igen. Lagom aktivitet. Snart kommer farmor och äter lunch med mig och Alva, sedan i eftermiddag ska vi åka och bada i sjö. Inte min favoritsysselsättning, eftersom det inte är riktiga havet, men det ska bli kul ändå. Känner att jag hållt mig för isolerad på sistone. Läste en bra bok igårkväll också, den heter Allt jag säger är sant, den verkar skitdålig på utsidan, men jag blev överraskad - tips!
Postat av: Anonym

hur gammal är du?

Svar: 97a, fyller femton alldeles strax :)
elsakarlssons.blogg.se

2012-07-28 @ 22:37:16
Postat av: Anonym

nkdsDCKNJDNV934jodm!

Svar: n djasmclsawdr
elsakarlssons.blogg.se

2012-07-28 @ 22:37:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0