collecting sunlight

 
 
10 saker jag tycker om
 
Strosa längs italienska gränder med en glass i handen
 
Kärlek
 
Promenader om sommarkvällar
 
Att baka cupcakes
 
Mina underbara vänner

Vakna utvilad
 
Rött kött med bearnaise
 
Västkusten

Min fina syster, Alva

Nytvättat hår
 
 
9 saker jag tycker mindre om-

Att åka hem igen efter semestern

De dagar när allt bara känns hopplöst och motigt

Att jag, som så många andra, tar allt jag har för givet
 
Normer
 
Människor som inte tar hänsyn till andra
 
Fiskbullar
 
Människor som alltid tänker negativt

Sjukdomar
 
Apelsinjuice utan fruktkött
 
 
8 saker det borde finnas tid till oftare -
 
 
Sitta på balkongen och läsa i morgonsolen
 
Leva för stunden och hitta på spontana saker
 
Ta en paus från allt och alla och bara göra det man verkligen vill

Hoppa i vattenpölar
 
Konserter, spelningar och det speciella lyckorus de medför

Hoppa på första bästa tåg, till första bästa stad och tillbringa dagen där, bara för att man kan
 
Spela Melissa Horn på gitarren

Umgås med de man älskar mest

 
7 saker jag vill göra i framtiden -


Tågluffa

Plugga utomlands

Gå på en Justin Bieber konsert

Gifta mig, och leva tillsammans tills döden skiljer oss åt
 
Träffa en idol
 
Jobba med något jag verkligen tycker om

Återse gamla vänner och minnas alla fina stunder jag varit med om
 
 
6 saker som beskriver mig -


Håller saker för mig själv, lite för ofta

Livlig, om jag känner mig trygg i situationen

Lite för lätt att övertala
 
Perfektionist

Väldigt bra humor ;)

Glad, för det mesta

 
5 saker jag är rädd för -


Allt som ens kan liknas vi en insekt
 
Att behöva genomlida tortyr - det måste vara det värsta som finns på denna jord

Konflikter

Att förlora nära och kära, på ett eller annat sätt

Mörkret utomhus

 
4 saker jag ser fram emot -
 
 
Italien

Vår klassresa i början av nästa termin
 
Att planera fina saker med mina vänner
 
Västkusten - saltvatten i håret, Grundsund, klippor, Liseberg, kvällsdopp i havet och sena kvällar mellan varma filtar.


3 bra filmer -

Pojken i randig pyjamas

Remember me

Titanic
 
 
2 personer att vilja se ut som -

Angelica Blick

Olivia Palermo
 
 
1 bra låt -
 
Collecting sunlight - Andreas Moe
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0