den elfte, tolfte och trettonde



Elfte: Snabb tripp till gränby på kvällen, fick med mig ett skärp hem. Somnade tidigt för att kunna gå upp i tid till skolavslutningen. Tolfte: Igår var det skolavslutning för fulla muggar. Ingen höjdare alls, jag spelade fel där jag inte spelat fel på sedan jag lärde mig det och jag stod och hostade mitt i kören, men man får se det fina i det hela; sommarlov. Betygen var inget att klaga på heller! Efter avslutningen gick jag ner på stan med Emma och Bahar - likaså gjorde alla andra tonåringar i Uppsala - tillslut fick vi bord på china garden där vi åt buffé (supergott!). Jag fick med mig tröjorna ovan, samt småsaker. Älskar färgen på den gröna, men den gjordes inte alls rättvisa på bilden. Superfint till guld. Hoppade över fett med kärlek, eller att vara ute överhuvudtaget. Jag kände mig helt sömnig klockan nio redan, hehe. Trettonde: Idag, alltså. Ikväll ska jag träna. Vill verkligen komma igång och träna nu, jäklar, denna sommar ska vi inte ta det lungt. Annars vet jag inte riktigt, vi får se helt enkelt.

RSS 2.0