glad midsommar!



Jag rullar i myskläder. Kul för er att se. Hm, nej. Därav skärpan i bilden. Dagen till ära är jag alldels för ofotogenisk för att fastna på en riktig bild.
Idag blir ingen traditionell midsommar med lunch och dans nere vid stugan. Istället sov jag längre än jag någonsin gjort - ända till halv tolv. Jag somnade nämligen efter att solen gått upp. Härligt, fast NEJ. Men hur som helst, någon gång på eftermiddagen ska vi bort till vänner och fira midsommar där. Innan dess ska vi äta melonsallad (med mozzarella <333333333) och kolla på 24. Men allra först ska jag hoppa in i duschen och skölja överbliven sockervadd ur håret, typ. Haha, spår efter en lång dag på grönan. Hoppas er dag blir la fin, och så hörs vi senare!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0