morgon

Idag är dagen med D. Dagen då man ska rensa ur sina skåp i skolan. Återlämna alla böcker, slänga alla meningslösa papper och riva sönder sina mappar. Typ. Spännande. Nej, det kanske inte ska bli speciellt kul men det känns iallafall skönt att veta att inget annat än överskåp väntar nästa år. Jag kom ihåg i början av läsåret hur sur jag var över att jag fick ett underskåp. Varje gång jag böjde mig ner, och mina knän knakade som rostiga gångjärn (ont gjorde det dessutom), ville jag bara bryta upp någon annans lås och sätta mitt där. Det gjorde jag aldrig. Haha, vilket trauma.Annars har vi fika med klassen och rep till skolavslutningen senare under dagen. Och så är det niornas match mot lärarna i brännboll, om jag nu ska titta på den. Kanske inte det jag längtar mest efter här i livet, haha.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0