she comes and goes like no one can

Okej, nu kör vi på en snabb sammanfattning på de förlorade dygnen. Onsdag. Vi åkte till gröna lund med farmor, eftersom hon och the päron ville kolla på Sven Bertil Taube. Jag var inte jätte lycklig över det, men efter fritt fall, popexpressen och att min guldpojke, Salem Al Fakir, tittade fram som gästartist - ja, då blev jag lycklig. Torsdag. Tandläkartid på morgonen, tanten stack sönder mitt tandkött men en nål! Men senare fick jag thaimat som plåster på såren (bokstavligt talat), då blev jag glad igen. Sedan gick jag på Dark Shadows. Väldigt, hm... unik film. Men det var ju Johnny Depp. <333333. Fredag. Degdag deluxe. Foccacia på fågelsången till lunch och snart blir det gomiddag - ingenting att klaga på direkt. (kameran är urladdad, därav: inga bilder)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0