söndag

 
Midsommarens lunch, så himla underbart!
Idag ska jag vara duktig; jag ska träna. *applåder* Annars ska jag strosa omkring i min onepiece och ikväll blir det till att somna omedelbums. Jag har vänt på dygnet alltför mycket! Att gå upp halv nio på morgonen är numera omöjligt. Inte nog med det. Alla mina tankar kvävs av en skrikig röst som sjunger "... vi måste ta ett snack hörru, DU MÅSTE FLYTTA PÅ DIG" och jag vet inte riktigt var jag ska försvinna. Den går inte att få av hjärnan. Får göra det bästa av situationen; gå omkring och dansa sådär fint som bara en trött version av mig kan. Det funkar.
Postat av: Anonym

oh, vad är det i för något?

Svar: vad menar du, maten? :)
elsakarlssons.blogg.se

2012-06-27 @ 10:38:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0