the worst things in life comes free to us

Godmorgon! Jag är vaken tekniskt sett, men inte helt i huvudet. Är så extremt trött, men jag får väl la ta en lugn dag, igen. Kanske ska baka tårta eller kolla i affärer. Eller både och. Vi får se helt enkelt! Ledsen för lite överdrivet ointressanta inlägg, men men, det är inte hela världen. Hela världen är om vi skulle dö imorgon, eller något åt det hållet (vem vet, det är ju trots allt 2012) men jag bara håller tummarna för att det inte är fallet. för det är extremt troligt att det händer också, eller INTE. Jag är bara så ohört irriterad på allt sånt där påhittad domedags-snack. Som om inte folk redan hade tillräckligt mycket saker att oroa sig över innan de fick veta att de ska dö också. SÅ är i alla fall fallet för mig.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0